Avaliações de Cafetaria de Tol Tiel

Avaliações recentes

5.0
Erik
31 março 2023
Gerry Muijs
27 março 2023

Weet niet wat er is gebeurd dit keer. Misschien was het erg druk dat kan. Maar anderhalf uur wachten is wel erg lang. De friet was lauw en de kipsnitsel te hard gebakken. Ben ik niet gewend van jullie.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anja
26 março 2023

Na 1,5 uur wachten werd mijn bestelling bezorgd. Duurt veel te lang.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

v Hoorn
26 março 2023

Het eten was bijna koud. Moesten snel eten om het nog een beetje warm binnen te krijgen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bert
24 março 2023
Jacco Jansen
23 março 2023

Mooi op tijd geleverd.

Erik
22 março 2023
Erik
14 março 2023
Dirk
12 março 2023

Zoals gewoonlijk, goed. krijg waar je voor betaald. Jammer dat je via hun eigen app geen fooi kan geven. Niemand heeft vandaag de dag losgeld in huis.

Erik
12 março 2023
Gerry Muijs
27 fevereiro 2023

Altijd goed!! Lekker eten en een vriendelijke bezorger! Ga zo door!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerard van hesteren
26 fevereiro 2023
Piet
24 fevereiro 2023
Robin Reuser
16 fevereiro 2023

Helaas waren we ditmaal niet zo tevreden. Het Gyros menu was koud, het sate menu had geen satesaus en er waren teveel milkshakes geleverd. Had liever minder milkshakes gehad en satesaus + een warme maaltijd.. Groet, R Reuser

Erik
14 fevereiro 2023
Berry
11 fevereiro 2023

Altijd op tijd, kwaliteit prima in orde, hoeveelheid meer dan genoeg. Maar doe aub de kipschnitzel, weer terug bij het maandmenu die zijn van topkwaliteit 😉😉👍👍

Erik
30 janeiro 2023
Sohilait
29 janeiro 2023

Ruim anderhalf uur moeten wachten op onze bestelling, "zo snel mogelijk" kunnen jullie dan beter vervangen door de optie vandaag nog ergens wel een keer.

Anoniem
26 janeiro 2023
Erik
24 janeiro 2023
Gerard van hesteren
24 janeiro 2023
Gerry
21 janeiro 2023

Altijd goed! Ik werd gebeld dat de snirtsels op waren. Wat anders besteld en ook nog een milkshake extra erbij gekregen. Altijd lekker!! Een dikke duim

Bert
13 janeiro 2023

Heerlijke frites en snacks. Snel bezorgd!

Erik
12 janeiro 2023
Ismail
6 janeiro 2023
Bert
23 dezembro 2022
Marcel
19 dezembro 2022
Rik oliekan
11 dezembro 2022

Het was weer heerlijk zoals we gewend zijn

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

F.
10 dezembro 2022

Niks te verbeteren. 👍

Erik
10 dezembro 2022
Erik
2 dezembro 2022
Monique
1 dezembro 2022
Huitema
27 novembro 2022

Lekker snel bezorgd, warm , voldoende, Prima service.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erik
22 novembro 2022
Bert
19 novembro 2022
Hans
18 novembro 2022

Zoals altijd uitstekende kwaliteit.

Erik
15 novembro 2022
Erik Meijer
9 novembro 2022
Jacco Jansen
5 novembro 2022
Erik
4 novembro 2022
Joyce
3 novembro 2022
Marco
1 novembro 2022

Elke bestelling top bezorging en super lekker eten!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joyce
29 outubro 2022
Danny Van Meeteren
24 outubro 2022

Eten besteld om 17.20....maar eens om 19.30 gebeld om te vragen waar het eten bleef.....solly meenee was dluk uw bestelling vergete....wel een milkshake beker vol met gesmolten softijs gratis voor het ongemak,,!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Schuurman
23 outubro 2022

Gewoon goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joyce
20 outubro 2022
Erik
16 outubro 2022
Joyce
16 outubro 2022

Alles was weer top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van Doorn
2 outubro 2022

Heerlijke friet. En mooie menu’s. Je krijgt echt waar voor je geld.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joyce
27 setembro 2022

Er zat geen mayonaise bij het broodje kroket wat ik besteld had verder was het weer heerlijk als altijd

Bert
9 setembro 2022
Bert
27 agosto 2022
Erik
24 agosto 2022
Erik
21 agosto 2022
Bert
20 agosto 2022
EvdS
19 agosto 2022
Iris
18 agosto 2022
H de wit
15 agosto 2022

Ga zo door alles perfect , kwaliteit 100%

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erik
13 agosto 2022
Anoniem
13 agosto 2022

Er zaten letterlijk nog haren aan de kip die gefrituurd was. Jammer, had ik niet verwacht van tol

Bianca
28 julho 2022

Heerlijk menu Voldoende,ook voor de grote eter.

Erik
24 julho 2022

Het was weer erg lekker!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jean-Paul Opperman
21 julho 2022

Helemaal top, alles lekker warm en goed van smaak. Fijn om via eigen site te bestellen zodat thuisbezorgd geen commissie pikt.

Bert
1 julho 2022
Bert
28 junho 2022

Prima in orde!!!

Erik Meijer
23 junho 2022
Anoniem
3 junho 2022
Bert
3 junho 2022
Paul van M.
1 junho 2022

Snelle levering, prima prijs-kwaliteitsverhouding, altijd lekker !

J
27 maio 2022
Bert
27 maio 2022
Gerry Muijs
27 maio 2022

Het was weer Super!!! Alles lekker warm. Kippetje was wat aan de kleine kant maar wel heerlijk krokant. Tot de volgende keer!!!

Bert
14 maio 2022
Huitema
13 maio 2022

Prima kwaliteit, nette snelle bezorging Zeer aan te raden

Linda Van Dorp
3 maio 2022

Helaas een product wat niet klopte maar na een belletje netjes opgelost! Het is altijd heerlijk eten.

Annika Hommelberg
24 abril 2022

Helaas was de friet koud van het frietje stoofvlees. 😢

Leen Noorduin
23 abril 2022

loempia erg hard gebakken, frites veel harde stukjes wel grote portie had wat minder en betere kwaliteit kunnen zijn, slaatje bij warme frites zag er niet fris meer uit.

Bart van Dee
17 abril 2022
Erik Meijer
12 abril 2022

Prima, zoals altijd!

Beetstra
5 abril 2022

Snelle bezorging, eten was lekker en warm. Iedereen weer een volle buik :)

Erik Meijer
2 abril 2022

Heerlijk! Zoals altijd!

Rob
25 março 2022

Al jaren klant en altijd zeer tevreden, ook al wonen nu in Zoelen

Charlotte
20 março 2022

Beste medewerkers, De verhouding in het menu gyros kan beter. Het is te veel patat en net te weinig gyros. De patat was ook een beetje taai en alles was niet heel warm. Slaatje wat erbij zit is wel erg lekker trouwens. Jammer dat je geen saus (mayo) bij de patat krijgt. De milkshakes waren ook meer melk dan ijs helaas. Misschien zaten wij aan het einde vd bezorg rondje?. De Mega burger was super lekker en ook de berenklauw was goed. Het zou fijn zijn als je een indicatie krijgt hoe lang de bezorging gaat duren, als je voor 'zo snel mogelijk' kiest. Vorige keer was dat een half uur en nu een uur.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bart
5 março 2022
Brigitte
22 fevereiro 2022

Keurig op tijd, nog goed warm en meer dan genoeg. Helemaal top!

Petra
19 fevereiro 2022

Kindermenu was erg klein voor onze zoon van 5 jaar. En het cadeautje zat er ook niet bij

rob verboom
6 fevereiro 2022

Mooi op tijd geleverd. Goede kwaliteit. Kortom top service

Nicole van de pol
5 fevereiro 2022

Eten was lekker zo als altijd helaas bezorging 30 min te laat. Zou fijn zijn als dat gecommuniceerd word.

Ursula
4 fevereiro 2022

Ander half uur op ons eten moeten wachten. Jammer…

Jacco Jansen
14 janeiro 2022

Snel geleverd.

Linda Van Dorp
12 janeiro 2022

Beste cafetaria uit Tiel! Altijd warm vers en lekker!!

Gerry Muijs
9 janeiro 2022

Altijd top!!

Elisa
28 dezembro 2021

Het eten is zoals altijd heerlijk.

Bp
24 novembro 2021

De friet was lekker, evenals de karbonade en de schnitzel. We hebben weer heerlijk gegeten!

Peter
18 novembro 2021

Top.

Jeffrey Boonstra
15 novembro 2021

Bestelling was niet echt warm meer, jammer is wel beter geweest

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jeffrey
26 outubro 2021

Prima service, snel.geleverd en alles goed op temperatuur. Heel smakelijk

Diana
15 outubro 2021
EvdS
10 outubro 2021
Paul
29 setembro 2021

Snel en lekker zoals altijd!!

Peter van Baal
25 setembro 2021

Wij hadden een halve haan en snitzel menu. De haan en snitzel waren perfect. Alleen de hoeveelheid friet was veel. Wij hebben, jammer genoeg, aardig wat weg moeten gooien. Zonde. Bezorging was prima. Verders geen klachten.

Linda Van Dorp
25 setembro 2021
Mariska
13 setembro 2021

We bestellen hier vaker, maar dit keer waren we erg teleurgesteld over het eten. De frikandel speciaal smaakte heel anders, de kipnuggets smaakte erg flauw en het Amerikaans broodje hamburger was doorweekt van een soort ketchup die erg waterig was, waardoor het broodje zelf niet meer smaakte. Ook leek de verse rundvlees hamburger zelf op de hamburger uit de frituur, Het lijkt wel of ze een andere leverancier met (en/of) andere producten hebben o.i.d. Jammer, maar dit keer was het echt weggegooid geld. Dit zijn we niet gewend van Cafetaria de Tol De bezorging was netjes en snel.

Val
12 setembro 2021
Henk
10 setembro 2021

Kwartiertje te laat geleverd, maar nog wel op temperatuur. Frites ietwat taai en voor ons veel te grote porties. Helft weggegooid omdat het zoveel was. Tip om ook een kleine frites toe te voegen in het menu. Vriendelijke bezorger.

rob verboom
10 setembro 2021

Alles was perfect. Frietjes (raspatat) waren goed en lekker gebakken.

Marga van Elst
28 agosto 2021

Zoals altijd altijd perfecte kwaliteit en snelle vriendelijke bezorging.

Martine
27 agosto 2021
Diane
18 agosto 2021

Heerlijke friet en snacks . Bezorging ook netjes en eten goed warm.

Caroline
6 agosto 2021

Helemaal tevreden!

Tromp
23 julho 2021

Schnitzel was ook deze keer weer mega droog veel te lang doorgebakken jammer want de rest was weer super zoals altijd

Paul van M.
19 julho 2021

Prima kwaliteit, veel frites voor de te betalen prijs, altijd juiste inhoud en bezorging altijd op afgesproken tijd. Uitstekende Cafetaria !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marco
10 julho 2021

Goede bezorgservice.en goed eten

Linda Van Dorp
16 junho 2021

Patat was slap en bijna koud, drinken in het kidspakket was warm en erbij gestopt. Milkshake was lauw, warm!

Renee
15 junho 2021

Eigenlijk altijd goed. Hete patat en frikadel speciaal met precies genoeg saus (en niet veel te veel frietsaus zoals elders). 1 minpuntje voor de plastic bakjes, dat kan niet meer.

Jacco
6 junho 2021

Zoals verwacht. En netjes op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

van stuijvenberg
29 maio 2021

Eten goed, maar 1 uur en 25 minuten wachten op een simpel frietje is van de zotte.

Arian
16 maio 2021

Zoals gewoonlijk weer prima👍🏼

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Maarten
14 maio 2021

Kwaliteit is altijd goed! Veel en lekker warm Soms mag de bezorging wat accurater. Verder, prima zaak!!

Ton
1 maio 2021

De friet was erg melig, niet zoals ik gewend ben van de Tol. Jammer.

Cindy
22 abril 2021

Op de site kon je aangeven hoe laat je je wilt dat ze bezorgen. Om 17.25 besteld, eerste tijd wat mogelijk was, was 18.00 uur. Ik mag ervan uit gaan zonder bericht dat dit ook zo is. 18.15 gebeld waar mijn bestelling bleef. Het was druk, grote bestellingen, snapte het probleem niet. De tijd op de site was een voorkeur maar niet dat er dan ook bezorgd wordt. Uiteindelijk werd er 18.50 bezorgd en niet warm. Ik vind het echt niet erg om langer te wachten maar dat moet wel gecommuniceerd worden.

R. Oort
28 março 2021

Eten smaakt prima. 45 min bezorgtijd + 2,50 bezorgkosten wel wat. helaas zat onze halve beker saus van €1,80 er niet bij.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Pondes
24 março 2021

Altijd goede kwaliteit. Zeer ruime porties, lekker warm

Bert Spee
16 março 2021

Veel keuze, prima spullen, snelle levering. Prima in orde.

Anoniem
10 março 2021
Tessa
17 fevereiro 2021

Snelle bezorging en smaakt heerlijk!

Peet
11 fevereiro 2021

Super goed voortreffelijk!!

Erik M.
6 fevereiro 2021

Erg lekker!

Dani
24 janeiro 2021

Weer heerlijk zoals altijd!!

Erik M.
20 janeiro 2021
Eric Oosterbeek
19 janeiro 2021

Had 2 aardbeien milkshakes besteld, maar de aardbeien waren ver te zoeken, zelfs geen sliertje saus.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erik M.
16 janeiro 2021

Lekker en snel!

Munter
14 janeiro 2021

Top

Leyla
13 janeiro 2021
Marcel
12 janeiro 2021
Tromp
11 janeiro 2021

Eten was heerlijk jammer dat er geen pinda saus bij het saté menu zat🥺

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Meggie
5 janeiro 2021

Vooruit de bestelling doorgeven met een bezorgtijd, en was er precies op de tijd ik de bestelling in huis wou hebben. Super service

gaos
31 dezembro 2020

De schnitzel is geweldig, mals aan de binnenkant, knapperig aan de buitenkant. Een aanrader! Gyros was ook erg lekker. Daarbij enorme bakken friet, knoflooksaus/mayonaise en salade. We eten weinig friet, dus lekker van genoten. De friet was niet meer heel warm, vandaar 4 sterren i.p.v. 5.

Jacco
30 dezembro 2020

Was goed. Genoeg te eten. Vriendelijke bezorging Alleen zo spoedig mogelijk was 1 uur en 20 min.

Sabine
23 dezembro 2020

Wij bestellen eigenlijk elke week bij de Tol. Gaat meestal wel prima (woensdag om 5 uur, dus niet zo druk). Vandaag, 23-12, had ik het wat drukker verwacht. Normaliter bezorgd De Tol altijd laat op drukke momenten. Daarom om 16.00 mijn bestelling geplaatst met bezorgtijd 17.15. Om 17.35 belde ik; is onderweg. 5 minuten later word ik teruggebeld; sorry, het zit nog in de pan.. Om 5 voor 6 was het er pas.. Dit keer wel goed warm (normaliter lauw, nog nèt goed). Flink balen dat onze bestelling niet goed is ingepland (of misschien wel wat vergeten?). Daarnaast: de frikandel speciaal is hier geen aanrader. Te veel ui en te weinig saus. Verder over het algemeen gewoon prima en vriendelijke mensen.

carla
12 dezembro 2020

Erg vet friet veel kleine harde stukjes, net of het 2x gebakken was, helaas. De bezorging was top

Linda
9 dezembro 2020

Was weer heerlijk. Warm en redelijk op tijd geleverd.

Wagemans
9 dezembro 2020

Gewoon Perfect!!

Tom
25 novembro 2020

Duurde bijna 2 uur !!! Mag dan druk zijn maar dat slaat alles !!

Frank
16 novembro 2020

Meer dan genoeg eten en prima op tijd beorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Meggie
5 novembro 2020

Altijd goed eten, en snel bezorgd

Erik M.
2 novembro 2020

Was erg lekker en warm en was snel bezorgd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marina
29 outubro 2020

Het eten opzich was lekker, maar weer koud. We hadden rasta friet, die was bijna helemaal koud en het supertje was lauw Dit is nu de 3de keer dat we lauw/koude friet hebben. Dat is toch echt wel een aandachtspunt voor jullie, erg jammer!

G.v.iterson Gerie
28 outubro 2020
Erik M.
28 outubro 2020

Het was weer erg lekker!

Meggie
23 outubro 2020

Super lekkere friet en snacks. Altijd optijd bezorgd en het eten is dan nog heet.

Cynthia
21 outubro 2020

Geweldige cafetaria altijd heerlijk eten en goede service. Toppers

Willie
17 outubro 2020

Super service besteld via site en aan de deur bezorgd netjes! Handig ook in deze tijd

Erik M.
13 outubro 2020

Erg lekkere kipsaté en is erg vriendelijk bezorgd!

Paul
11 outubro 2020

Prima prijs-kwaliteitsverhouding, snelle levering en klantvriendelijk !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jose v. Mouwrik
11 outubro 2020

Het eten kwam te laat,was daardoor erg lauw. Op de frikandel zat een lange haar.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marc
8 outubro 2020

Helaas waren de frietjes koud en de frikadellen te hard gebakken Jammer

Eric
30 setembro 2020

misschien door drukte, maar ruim 30 min. te laat

Marco
27 setembro 2020

Ik snap dat het op zondagavond druk kan zijn maar bijna 2 uur wachten (18.00 - 20.00) vind ik persoonlijk te lang voor 7 friet en 10 snacks. Als je dan anderhalf uur later belt om te vragen hoe het met de bestelling staat....... je raad het al...... dan beginnen ze er net aan! Ik denk dat ons gewoon even vergeten waren! Beetje teleurstellend 😢😢😢

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Diana
27 setembro 2020

Patat niet doorbakken wel gevraagd jammer normaal wel goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bekend
23 setembro 2020
Erik M.
23 setembro 2020

Erg lekker en keurig op tijd bezorgd!

Tony
14 setembro 2020

Meestal redelijk tevreden , afgelopen vrijdag echter bijna 2 uur moeten wachten op de bestelling. Toen ik na 1,5 uur belde om te vragen of er iets met de bezorger gebeurd was, kreeg ik te horen dat mijn bestelling bijna klaar was. Vervolgens duurde het nog bijna een half uur. Dus bijna klaar is kennelijk een ruim begrip. Alle begrip voor eventuele drukte maar een wachtijd van 2 uur is mij echt te gortig.

Van Empel
9 setembro 2020

We hebben heerlijk gegeten, wachttijd vionden we iets te lang

f. van der straten
8 setembro 2020

jammer, moest het schnitzelvlees zoeken, en bij de bestelling aangegeven achterom via de achterdeur leveren, niet dus, terwijl er zelfs aan de deur een briefje hing met dezelfde inhoud. (dit i.v.m. niet kunnen lopen)

Erik M.
29 agosto 2020

Het was weer erg lekker!

Erik M.
23 agosto 2020

Het was weer heerlijk!

Paul van M
17 agosto 2020

Prima kwaliteit en veel frites, snelle en betrouwbare levering, altijd foutloos, prima cafetaria !

Martine
2 agosto 2020

Heerlijk maandmenu met kipsate besteld. Grote portie, heerlijke saté en satesaus, warm en supersnel bezorgd, en dat op zaterdagavond!

Peters
1 agosto 2020
Spierenburg
25 julho 2020

Heerlijk zoals altijd.

Diana
19 julho 2020

Goede kwaliteit en snel geleverd echt top

Ton van Essen
8 julho 2020
Bart van Dee
21 junho 2020

De ras friet was gebakken in oud vet wat wel geschikt is voor snacks,de voorlaatste keer was dat ook al het geval,beter op tijd het vet om de friet te bakken vervangen dit gaat echt ten koste van de kwaliteit die de ras friet niet verdiend,ras friet was verzadigd met dit oude vet jammer

Schoots
21 junho 2020

Lekker eten, en snelle levering! Top!!

Peters
20 junho 2020
de Jong
18 junho 2020

Top cafetaria, heerlijk assortiment. Vooral de XXL frikandel valt hier goed in de smaak.

Flantua
1 junho 2020

Snel, smaakte goed en niet duur.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Paul
26 maio 2020

Kwaliteit en kwantiteit prima, snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erik M.
21 maio 2020

Het was weer heel lekker!

Saskia
20 maio 2020
C W
7 maio 2020

Zoals altijd keurig netjes en op tijd

Kees Snoeren
6 maio 2020

Daar ik er al heel lang kom is dat je heel vriendelijk en snel geholpen word, en de producten zijn heel goed

Erik Meijer
4 maio 2020

Het was weer heel lekker!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bart van Dee
4 maio 2020

Keurig netjes allemaal,goed geregeld

Baggerman
29 abril 2020

Snelle bezorging. Eten is goed op temperatuur!

Michel
26 abril 2020

Goed eten en netjes op tijd bezorgd. Zoals altijd weer dik tevreden.

Paul Barte
26 abril 2020

De Raspatat was niet lekker. Slecht gebakken en taai. Leek wel van heel oud deeg!!

Deniz
25 abril 2020

Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging. De beste van Tiel.

S v
23 abril 2020
Johan
19 abril 2020

Werd op afgesproken tijdstip geleverd en dat wat besteld was ,eten was lekker en warm ,bezorger zette het voor de de deur neer en bleef op afstand wachten

Els Holleman
16 abril 2020
Mien verhoeks
15 março 2020

Helaas verkeerde spullen bij mijn bestelling gehad. Bestelling was wel op tijd. Saté was ook niet goed. Ziek van geweest

?????
22 fevereiro 2020

👍👍👍👍

Stuyvenberg
16 fevereiro 2020

Snel bezorg. Lekker en veel patat

Maarten
4 fevereiro 2020

Heb t wel eens beter gehad. Patat stoofvlees viel erg beroerd. Helaas.

Bart van Dee
3 fevereiro 2020

Goede wijn behoeft geen krans gewoon perfecte spullen en bezorging

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Michel
31 janeiro 2020

Smaakte zoals gewoonlijk goed Alleen moest 40 minuten wachten

Munter
17 janeiro 2020

Nooit meer ...wat een on menselijke personeel ..

C Peterse
1 janeiro 2020

Altijd op tijd en keurid netjes

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

L Brinksma
16 dezembro 2019

Ruim een uur moeten wachten op de bestelling, de 3 baconburgers zijn zonder kaas geleverd, terwijl we bij opmerkingen hebben aangegeven dat we 1 burger zonder kaas wilden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ewald
25 novembro 2019

Prima voor elkaar weer, netjes op tijd , eten goed op temperatuur. Top.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Henriette
19 outubro 2019

Heerlijk en goed warm, de dierbare doet denken aan thuis (Grun) overheerlijk

Bart van Der
15 outubro 2019

Perfect

Anoniem
7 outubro 2019

Het eten is goed! De friet bakjes soms wat te vol maar goed beter te veel als te weinig! Het duurde wel wat lang voor het eten er was zeker een uur moeten wachten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tromp
22 setembro 2019

eten heerlijk snelle bezorging zoals altijd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tromp
5 setembro 2019

Zoals altijd prima!

Jose v. Mouwrik
26 agosto 2019

De friet was nagenoeg rauw. In plaats van een goulashkroket zat er een gewone kroket bij. Ik had 2banaanmilkshakes en 2 aardbeimilkshakes besteld maar kreeg 1 aardbei,2 banaan en 1 vanilleshake. Beetje jammer !!

Lisanne van Santen
16 agosto 2019

Wij bestellen altijd met 100% volle tevredenheid. Echter gisteravond een bestelling geplaatst en betaald via hun eigen website, maar nooit geleverd gekregen. Nadat wij langs het pand zijn gereden bleek de zaak dicht te zijn...heel vreemd dat we dan wel kunnen bestellen via hun website.

Rien
28 julho 2019

Lang geleden dat wij friet & snacks gegeten hebben, maar door de kwaliteit en de snelle en vriendelijke bezorging gaan wij absoluut nogmaals bestellen bij de Tol. Bedankt nog voor de gratis frisdrank.

WALBEEK
23 julho 2019

Zeer tevreden zeker een aanrader

Verbeek
7 julho 2019
Arno
10 abril 2019

Superleuk dat jullie een kaartje toegevoegd hadden voor onze "zieke" collega! Hij was heel blij met zijn mandje bruin "fruit". Heel hartelijk bedankt!

Ruud
2 abril 2019

Snelle levering en compleet. Keurig op tijd. Had een klein beetje warmer mogen zijn. Smaak was prima.

Van stuivenberg
17 março 2019
Jet
17 fevereiro 2019

Snel een compleet bezorgd. Alles was lekker, erg veel friet. Volgende keer weer!

E.Oosterbeek
14 fevereiro 2019

Karbonade was een beetje hard en bij het bot nog rauw, verder wel goed

Derksen
13 fevereiro 2019

Zoals altijd : snelle bezorging en goed- lekker- en veel eten !!

De kruif
23 janeiro 2019

Zoals altijd op tijd, goed warm en lekker.

tttumke
12 janeiro 2019

Goed, snel en lekker.... Zoals altijd ???

Alicia & remco
2 janeiro 2019

Zo als altijd tevreden! Zelfs op feestdagen binnen 1 uur geleverd top!! Fijne 2019!

H.j.v. Tricht
1 janeiro 2019
frieteter
24 dezembro 2018
Simonis
22 dezembro 2018

Helemaal niet tevreden. Na een uur gebeld Of de bestelling bijna klaar was. Kreeg tehoren dat het erg druk was en ze er nog aan moesten beginnen. Na bijna 2 uur kwamen ze eindelijk de bestelling brengen.. en aan de deur kregen we niet eens een excuus.. ze kunnen beter de bezorg optie weghalen.

a van wijk
22 dezembro 2018

de bestelling was 45 minuten te laat.

Tom
18 dezembro 2018

Friet en snacks waren goed, shoarma extreem zout

cw
2 dezembro 2018

Erg lekker netjes en snel

Ros
7 setembro 2018

meer als 1.5 uuur gewacht op de bestelling, werd te laat door gefaxt via thuis bestellen, wel netjes telefoon gekregen en excuses. Dus eigelijk niet de fout van de Tol zelf

Jansen
17 julho 2018

was lekker, op tijd en alles was er, vriendelijke bezorger

Ismail
23 junho 2018

Lekker!

Ruud
20 junho 2018

Kwekkeboom kroket besteld maar hele andere gekregen. Deze weggegooid, smaakte niet.

ms
6 maio 2018

lekker , veel en snelle bezorging

Anonem
2 maio 2018
Jansen
1 maio 2018

hadden de mini hapjes vergeten die bij een menu hoorden na bellen werden ze na geleverd met een gratis bekertje softijs,, friet was een beetje hard gebakken ,, voor de rest was het lekker

BP
19 março 2018

Lekker doorbakken friet, lekkere snacks en schnitzel. Wij hebben gesmuld!

NOORDUIN
14 março 2018

frites waren te hard gebakken

Anoniem
7 março 2018
Mark
28 fevereiro 2018

Top en snel

Anoniem
28 fevereiro 2018
cw
24 fevereiro 2018

keurig net als altijd warm en op afgesproken tijd stip .Deze mensen verdienen een dikke 10

Jeffrey van der horst
14 janeiro 2018

Beetje karig met de stoofvlees voor de rest prima !

Anoniem
10 janeiro 2018
spillner
1 janeiro 2018
Veerle
24 dezembro 2017

Het was een aardige vent maar er miste wat in de bestelling

Bvdp
18 dezembro 2017

Heerlijk gegeten!

Ronald
9 dezembro 2017

Bestelling ging goed en netjes op tijd geleverd. Alleen kwaliteit van de berenklauw met saté saus was erg slecht, heel droog zeker niet lekker.

Renske
8 dezembro 2017

Normaal gesproken altijd goed ! Nu hartstikke slecht , het was een menu patat en de gyros moest ik zoeken ! Ik kwam weinig gyros tegen maar wel een haar. Heb het bij het vuilnis kunnen zetten

Bianca
20 novembro 2017

Perfecte kwaliteit,Grote porties en snel geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tiel
18 novembro 2017

1,5 uur op bestelling moeten wachten. Als je dan belt krijg je een smoesje over problemen met thuisbezorgd.nl. Helaas voor hun had ik niet via die site besteld. Bezorger was onderweg, ene friet koud, andere wel warm.... snacks waren ook niet echt warm...... betwijfel of ik nog een keer bestel....

bvdp
2 novembro 2017

Lekker eten en vlot bezorgd.

Tessa
29 outubro 2017

Bezorging is snel en altijd vriendelijk personeel. Eten is goed en warm ?

cw
19 outubro 2017

Uitstekend ,zoals altijd en keurig op tijd bezorgd.

J.van mouwrik
5 outubro 2017

Na bijna 1uur wachten is de friet koud. De bakjes van de friet platgedrukt dus een grote bende. Ook de opmerking die ik bij de bestelling geplaatst had was niet gelezen. JAMMER.

Nicky
16 setembro 2017

De shoarmaschotel besteld, helaas leek dit meer op een grote friet met een paar kruimels shoarma eroverheen in een doos waarbij de saus overal zat behalve in het ene bakje. Raspatat was bijna koud. Verder viel de kwaliteit ons erg tegen in vergelijking met normaal.

Oosting
15 setembro 2017

De bestelling was 20 minuten te laat. Een excuses gekregen van de bezorgster. Maar dit vind ik niet kunnen.

Bvdp
12 agosto 2017

Royale porties, lekkere friet, vlot bezorgd.

Henriëtte
5 agosto 2017

Heerlijk, op tijd en warm....wat wil een mens nog meer

René
19 julho 2017

Inmiddels zo'n 5x eten besteld hier. Smaakt altijd goed. Echter laat de bezorging veel te wensen over. Kortste bezorgtijd is anderhalf uur, langste 3,5. Eerst smoesjes met dat het komt door thuisbezorgd.nl, maar als je dan belt is de bezorger net onderweg. Nu na advies van de bezorger maar eens besteld via eigen website. Duurt nog steeds extreem lang. Na anderhalf uur gebeld, bezorger was natuurlijk weer net onderweg. Inderdaad binnen 10 minuten eten. Volgende keer na bestelling maar direct bellen, kijken of dit helpt.

Paul
7 julho 2017

Lekker zoals het hoort!!

Petra
4 julho 2017

Super goed, en snel geleverd. Heerlijk warm nog.

Ohello
22 junho 2017

Tip met goed op of er iets bij de toelichting staat Bezorging snel en vriendelijk

Henriëtte
1 maio 2017

Gewoon hartstikke goed ☺☺☺

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Roeland
5 março 2017

Het duurde bijna anderhalf uur voor het eten er was en de kwaliteit afgezet tegen de prijs viel tegen. En dan een "gratis" blikje cola tegen een bezorgprijs van 2,75. Het zal volgende keer een ander worden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Johan
4 março 2017

Het mag gezegd worden dat aan de kwaliteit niets is aan te merken! Wel op te merken dat er bij drukte géén contact wordt gezocht met de klant én ze je in het ongewisse laten aangaande de leveringsverwachting van de bezorging. (Meerdere keren ondervonden, is zeker geen uitzondering) Wederom naar een uur wachten zelf gebeld te hebben -en te schuilen dat het druk is- werd er verteld dat het eten per direct in de frituur wordt gedaan...wij trachten nu bij de ander te kijken naar de kwaliteit én service. Louter kwaliteit, nee bedankt.

fam Peterse
30 janeiro 2017

super goed

V Baal
15 janeiro 2017

Het eten was op tijd, warm en erg lekker.

c p
5 janeiro 2017

uitstekend en warm en op tijd ,

Michel
22 dezembro 2016

Goed eten voor een nette prijs. Wij bestellen niet vaak iets maar als we het wel doen dan is het altijd goed. Geen incomplete beste